28 Nisan 2011 Perşembe

Kizima bir isim ariyorum!!!

Resim kaynak


Arkadaslar yeni yavruma güzel ve anlamli bir isim ariyorum. Kiz ismi bulmanin bu kadar zor olacagini hic düsünmemistim. Belki iyi fikirleri olanlar vardir.

Isim ararken dikkat ettigim hususlar sunlardir: Yeni hic duyulmamis tuhaf isimlerden hoslanmiyorum. Son zamanlarda arkadaslarin bebeklerinin isimlerini aklimda tutmakta zorlandigimi farkettim. Her birinin de anlami internette yazildigi gibi cikmiyor üstelik. Bu yüzden bilindik, kulaga hos gelen ve özellikle önemli bir sahsiyetin tasidigi bir isim olmasini tercih ediyorum. Dilerim kizim gencliginde özenecek birini aradiginda ismini tasidigi kisinin hayatina özensin ve onun gibi olsun.

Simdilik listemde Fatima var... Hz. Fatima´nin hayatini ve karakterini cok begendigim icin ve annesinin adi Hatice oldugu icin. Ama tam karar veremedim.


Bana yardimci olmak isteyen var mi?

17 yorum:

  1. Ben Elif ismini çok seviyorum.duru,sade..

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Canim Elif ismini ben de cok severim, hatta cok cok sevdigim bir arkadasimin adidir. Elif listemde...
    Nisa´cim cok sagol, amin. Isim seceneklerinin bazilari listemde mevcut, tekrar tasdiklemis oldun canim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.Size HÜMANUR ismini öneriyorum.HÜMA cennete ilk gelenleri güzel ötüşü ile karşılayacak olan kuşun adı.Aynı zamanda Fatih Sultan Mehmet'in annesinin adıdır.Hüma Hatun Fatih'e hamile kaldığında her gün 1 Fetih Suresi okumuş.Güzel bir insan.Yavrunuz hayırlı evlat olur inşallah.Şehr-i Bursa'dan sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. Hmmm Hümanur... hic aklima gelmemisti, güzel isim, tesekkürler

    YanıtlaSil
  6. 3.çocuk için evet mi, hayır mı derken bu blog ve bu post tevafuk:) İsim konusuna gelince; öyle bir isimdn bahsetmişsiniz ki üstüne birşey demeye çekiniyor insan.. Ama ben söyleniş itibariyle Ayşe yi çok severim Lakin Hümanur da pek güzel

    YanıtlaSil
  7. Bence 3. cocuk sart. En azindan neslimizi kurtarmamiz gerek diye düsünüyorum :) Size de tavsiye ederim.
    Ayse ismi Hz. Ayse´yi düsünürsek özellikle cok güclü bir karakter. Isim listemde Hz. Ayse´nin lakabi olan Humeyra var. Sumeyra kizimin ismine de cok uyuyor.

    YanıtlaSil
  8. ayşe,zeynep,neva ..bunlar da benim beğendiklerim..

    YanıtlaSil
  9. Bende Elif ismini cok seviyorum. Kizimin ismini Elif koyacaktik, daha sonradan vazgectik. Ama ikincisi kiz olursa bu sefer herhalde Elif ismini koyarim. Icimde kaldi cünkü.
    Kolay gelsin canim. =)))

    YanıtlaSil
  10. Rabbimin selamı ile...
    Elif Mısra ya da Zeynep Mısra gibi 2 isimli düşünür müsünüz?
    Hayırda kalın...

    YanıtlaSil
  11. Elif ismi cogunluk kazanmaya basliyor :)
    Tesekkürler Özgül´cüm ve Adsiz misafir. Cift isimler de cok hos ama nedense tek isimlerden yana tercihimi kullanacagim sanirim. Elif´te Zeyneb´te listemde zaten.

    YanıtlaSil
  12. Kızımın ismi Esra. Bilindik olmasına rağmen yeni nesilde fazla kullanılan bir isim değil. Esra güzel, dini bir isim. Peygamberimizin miraç geçesinin ilk kademesine Esra deniliyor. Tavsiye ederim.
    Sağlıcakla kalın!

    YanıtlaSil
  13. Tavsiyeniz icin cok tesekkürler. Esra gercekten de cok güzel bir isim. Ben artik Elif isminde karar kildim. Selametle

    YanıtlaSil
  14. belinay ismi nasil sizce manasida; ayin göle yansimasi peygamber cicegi

    YanıtlaSil
  15. Belinay hos bir isim fakat ben artik Elif ismine karar verdim. Ilginize cok tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
  16. ben kızımı anemin adını vereceğim çok güzel isim hatice

    YanıtlaSil
  17. mhr ben bir kiz cocugu bekliyorum ve bende isim aramaktayim , ilk kizimin adida elif beyza ,dogacak olaninda esma feyza dusunuyorduk ama cok agir diyorlar . bugunde humeyra geldi aklima acebe nasil ?

    YanıtlaSil