1 Mayıs 2011 Pazar

Avlu Maceralarimiz

Dün babamizi bisiklet turu yapmak icin ikna ettik. Hemen kuzularim bisikletlerini hazirladi ve sokaga indi. Ben iki günüdür pek iyi degilim, bas dönmelerim siklasti. O yüzden yavrularim en azindan babalari ile güzel bir gün gecirsin istedim.



Nitekim büyük ördek ve yavrulari yola ciktilar. Ben de onlari ancak balkondan yakalayabildim.






Bizim yavrular babalarini bile beklemeden firlamislar. Babamizda peslerinden yetismeye calismis durmadan... Bu güzel turu dondurma ile sonuclandirmislar ve eve dönmüsler. Oglum arkadasi Simon´a gitmek icin izin istedi. Ne zamandir görüsmedikleri icin izin verdim ben de. Kizim da bos dururmu tutturdu ben de Simon´la oynayacagim diye. Onu kendi yasit ve arkadaslari ile oynamasi icin zorla ikna ettim.







Derken avlu ya indi ve her gün kapiya gelip onu evden özellikle cikaran arkadaslari ile oynamaya basladi.



Önce karpuz esliginde piknik yaptilar, 100 kere eve inip ciktilar, ben durmadan kapi acmakla mesgul oldum.





Ama kizim ve arkadasi keyiflerini sürdürdüler.





Daha sonra hava serin oldugu icin kizim üsüdü, avludan anne diye bagirarak ortaligi yikti. Illaki ceketimi at, üsüyorum diye...



Ben de aman bir daha yukari cikmasinlar diye ceketi pencereden firlatinca ceket agacin dalina takili kaldi. :)



Iyiki de takilmis, cocuklara oyun cikti. Ben ceketi daldan kurtarmak adina yukardan su siseleri vs. firlatinca cocuklar bayram etmeye basladi. :)




Derken bu eyleme komsularimda katildi. Onlarda pencerelerden ceketi düsürmek icin esyalar firlatmaya basladilar. :) En sonunda yüksek dallardan asagi dallara inen ceketi komsumuzun yardim sever kizi kendi cabalari ile indirdi, sagolsun.





Ceketine nihayet ulasan kizim bu güzel kokulu cicegi avludan kopararak bana hediye etti. Kendi güzel kokusunun yanisira bu güzel cicekle evimiz harika kokulara karisti vesselam.
Bugüne yine bisiklet turu ile basladilar, bakalim arkasindan neler gelecek...







5 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun:( Ben benim cadıların henüz yanından ayrılamıyorum ama eminim güzeldir onları balkondan seyretmek:)

    YanıtlaSil
  2. bak ne güzel oyun çıkmış kuzulara nasılda eğlenmişlerdir kikirdeyerek..

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumlariniz icin tesekkürler hanimlar.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba hatice hanim,

    blogunuz gercekten güzel olmus, güzel bir düsünceyle yola cikmissiniz, cok begenerek sizi izlemeye aldim.

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkürler Ayse hanim, sizin blogunuz da bir harika. Ben de Pratik Mutfak blogumdan sizi takip etmekteyim.

    YanıtlaSil