25 Temmuz 2011 Pazartesi

Hastane Memnuniyetimiz

Hastanemizden cok memnun kaldim. Özellikle dogumhane cok rahat bir ortamdi. Insan kendisini hic hastanede gibi hissetmiyor. Hastaneden cok bir otel odasini veya evde herhangi rahat ettiginiz bir oda hissi veriyor. Ayrica her türlü dogum imkanini sunuyor, su ile, yatarak, oturarak vs. Bunun disinda özel istek üzerine sizi rahatlatacak müzik cd´nizi bile caldirabiliyorsunuz. :)

Ebemiz oldukca güler yüzlüydü, her tebessümünde sancilarimi azaltici bir etki vardi sanki. Ona cok mütesekkirim ve duaciyim, iman nasib olunmasi icin.
Sancilari anmisken ellerini ellerimden bir an bile ayirmayan esim ve can dostumu unutmamaliyim. Sanki iki melek iki yanimda her nefes alisverisimde her sancimda birer güc, kuvvet, sabir ve cesaret dayanagim olmustu. En zor zamanimda en büyük yardim, fazla söze ne hacet...

Hastanede en cok hosuma giden seylerden biri aileye verdikleri önemdi. Ziyaretci saatleri belli olmasina ragmen baba ve kardeslerin her daim ziyarette bulunabileceklerini ifade eden tabelalar asiliydi. Böylece aile fertleri rahatlikla anne ve bebegin yaninda kalabiliyorlar.
Resimde de görüldügü üzere benim kuzucuklar da bu sayede yeni kardeslerini kesfetmeye calisiyorlar. :)

Bu güzel buket canim oglumun kendi sectigi güzel ciceklerden olusan bir buket. Bu cok özel buketimiz ilk aldigim hediye olma özelligini de tasiyor. Özellikle de yavrularimdan geldigi icin cok cok degerli benim icin.



Hastanemizde güzel bir olay da fotograf servisiydi. Daha önceleri bu imkanlar yoktu malesef. Bu imkani hemen degerlendiren ben diger yavrularimda bu özel fotograflardan cektiremedigim icin cok üzüldüm fakat en azindan bu yavrumda bu firsati degerlendireyim dedim.

Sonuc olarak albümden tutunda cd ye kadar, fotograf kitabindan tutunda tuval üzerinde resimlere kadar yada misafirlere verilmek üzere hazirlanmis resimli kartlardan tutunda sitelerinde özel ziyaretci defterine kadar... süper bir set yaptirdim yavruma.



Kuzucugum kucaktan kucaga dolasti dogar dogmaz. Yavrumu merakla ve hasretle bekleyen kocaman yüreklerinde ona kocaman sevgiler beslemis bir aileye cocuk oluyordu. Ne mutlu ona :)



Yavruma saglikli süt verebilmek icin hemen dogumun ardindan saglikli beslenmeye basladim. Meyveye ve su icimine agirlik verdim. Elimdeki kitabimi bol bol okumaya calistim. Yavruma daha iyi hazirlanmak istedim.



Burasi hastanede annelerin kaldigi odalarin yan taraflarinda özel misafir ve cocuk degisme odasi. Hem ayni odayi paylastiginiz diger anneyi rahatsiz etmiyorsunuz hem de yavrunuzu degismek veya banyo yaptirmak istediginizde tüm ihtiyacinizi gidereceginiz esyalari ve arac gerecleri burada bulabiliyorsunuz.


Ayni zamanda cocuk doktoru gibi ilgili kisilerle yine bu oda da konusmalarinizi gerceklestirebiliyor, cocugunuzun ilk muayenelerini burada yaptirabiliyorsunuz.



Burasi kaldigimiz odamizin kapisi ve perdeli olanda yan odamiz (yukarda bahsi gecen oda). Güzel olan tüm odalarin ayni sekilde düzenlenmis olmasi. Herkes ayni sartlarda kaliyor yani hastanede.


En cok hosuma giden uyari yazilarindan biri de buydu. "Lütfen sessiz olun, annem beni emziriyor! ... "
Zaten bu hastaneyi tercih etmemdeki sebeplerden biri de annelerin cocuklarini emzirmelerine azami önem vermeleriydi. Hatta bu cabalarindan dolayi Unesco´dan ödül bile almislar.

Oglum dogdugunda da emzirme konusunda bana cok yardimci olmuslardi. Hatta emzirme sorunu yasadigim haftalarda bana destek olmak istedikleri icin evime benimle özel ilginecek bir ebe göndermislerdi. Daha sonra kizimin dogumunda olsun simdiki yavrumun dogumunda olsun yine kendileri ebe organizesini üstlendiler sagolsunlar. Ben isim dolayisiyle dogum öncesi bir ebe ayarlamamistim. Fakat dogum sonrasi icin hastanenin tavsiyesine uyarak cok tatli bir ebe hanimin bizimle ilgilenmesini kabul ettik.



Her hastanede oldugu gibi ellerin her seferinde dezenfekte edilmesine cok önem veriyorlar. Bu yüzden de her kapinin girisinde dezenfekte kutulari mevcut.





Diger kardesleri unutmayan hastanemiz hem koridorlara yerlestirdikleri oyun imkanlariyla hem de oyun odalariyla cok cok hosuma gidiyor. Malesef fotografini cekemedigim kahvalti ve aksam yemegini acik büfe olarak sunmalari da cok cazip bence. Özellikle de müslüman olarak yediklerinize dikkat etmeniz gerekiyorsa.


Tüm yavrularimda ayni hastaneyi tercih ettim ve cok memnun kaldim. Bu sekilde bir memnuniyet tüm anne adaylarina nasib olur insaallah... :)




5 yorum:

  1. çantaların çok şekermiş.emzirmenin çok önemli bişey olduğunu bende ablamda öğrendim.hastane çok önemli evet.güler yüzlü hizmette.sütün annenin psikolojik durumuna göre azalıp çoğaldığını düşünürsek hastanenin önemi bir kat daha artıyor.çünkü kötü muameleleri duyuyoruz.ablamın hastanesi de konforluydu.konroller güzeldi.ilgi güzeldi.sadece 1 ebeden memnun kalmadık.onu da şikayet etmediğimize pişmanım.bide haşlamadığım tek kelime söylemediğim için pişmanım.doğum sonrası eve ebe de iyi bi uyguamaymı.zira ihtiyaç oluyor..

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle canim, hastane de insanin kendisini iyi hissetmesi cok önemli, en zor anlarini orada yasiyorsun ne de olsa.
    Memnun olmadiginiz ebeyi sikayet etseydiniz keske, hic kimse sesini cikarmayinca usulsüzlükler ortadan kalkmiyor malesef. Dogum sonrasi eve gelen ebemizden cok memnunuz, herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bu hangi hastane Haticecigim? Yazinda ismi gecmiyor =))

    YanıtlaSil
  4. Allah nazardan saklasın..Analı babalı büyüsün yavrularınız.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsun cocugunuz için cok güzel bir hediye olucak bu blog.

    YanıtlaSil