13 Ocak 2012 Cuma

Bizim Ucusan Kelebekler


Her hafta sonu elimden geldigi kadar yavrularimla bir faaliyette bulunmaya calisiyoruz. Disari cikmadigimiz zamanlarda genellikle misafirlerimizi agirmalayi tercih ediyoruz.

Bu karelerde yine kapali oyun merkezlerinden birinde cekildi.




Yavrularim oturdugumuz yerde basimizda ucusup durdular.





Anne ve teyzelerini tavandan izlemek eminim cok zevkli olmustur.




...



Bütün bir gün oynamaya doyamayan yavrulari oyun yerinden cikarmak zor oldu. Merkezin kapanis saniyelerini bile degerlendirdik yani o kadar... 



Oyunlar sona erince Sumeyra Elif´i her zamanki gibi yeni kesfetmis edasiyla biktirircasina sevmeye basladi. Kardesini elinden zor kurtardik.



Kapiya yönelene dek Sumeyra son kez önüne gecen tüm oyun firsatlarini degerlendirmek istedi tabiki.




...





Nihayet gündüz damladigimiz Jacks Fun World´den aksamin karanliginda ancak ciktik, evimizin yolunu tuttuk.

Cok sevdigim arkadaslarimla, onlarin ve benim yavrularimla harika saatler gecirdik.

Kis aylari icin bu kapali oyun alanlarinin harika alternatifler oldugunu düsünüyorum.
Herkese tavsiye ederim.




7 yorum:

  1. Süpermiş ne kadar güzel bir eğlence :)) bayıldım.
    Kışın çoçuklar evde çok sıkılıyor, bir okul bir ev bizde kapalı eğlence merkezlerini seviyoruz ama burdakiler fazla gürültülü bizim kafa kaldırmıyor ama çoçuklar çok mutlu :)

    YanıtlaSil
  2. ben de cikmak istedim simdi O tavana...:)

    YanıtlaSil
  3. Filiz´cim bizim gittigimiz yerde cok sessiz sayilmaz, ama önemli olan cocuklarin mutlulugu tabiki :)

    YanıtlaSil
  4. Asli´cim ben de cok istedim of of

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Resimler cok eglenceli görünüyor :)..
    Bizim burda da var buna benzer kapali eglence merkezi (Indoor Spielplatz)ve kisin arada bir gidiyoruz..
    Rabbim yavrularina hayirli uzun ömürler versin..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Amin canim, Rabbim cümlemizin yavrularina hayirli ömürler versin.

    YanıtlaSil