14 Mayıs 2012 Pazartesi

Elif´in Hosuna Gidenler


Son zamanlarda yavrumun hizla gelisimi beni saskina ceviriyor. Sanki ilk defa cocuk büyütüyor gibi heyecanliyim.

Banyo yapmayi cok seviyor bebegim. Serra teyzesinin harika banyoya özel balik  hediyesinin sarkilariyla bir cosuyor ki evlere senlik.

 Cok seviyor bu oyuncagini.




Cocugunuz banyoda agliyorsa siz de onu eglendirecek bir oyuncak kesfediniz. Eminim o zaman siz de bizim gibi her banyodan keyif alacaksiniz.




Gecen aylarda Elif´ime onun isine yarayacak bazi oyuncaklar vs. aldim. Evde ivir zivir hersey biriktirmektense gercekten mantikli düsünerek alisveris yapmak lazim.
Zaten abla ve abimizden onca mirasimiz varken abartmamak gerek :)




Bu canta hayatimizi cok kolaylastirdi. Önlü arkali bir cok cebini doldurduk. Artik ne ararsak bu cantamizda. Her seyimizin yeri belli. Hem banyo hem de alt degistirme malzemeleri icin ideal. Tavsiye ederim.




Bebegimin en severek oynadigi oyuncaklar arasinda bir de bu isikli ve müzikli cicekler var. Biz cicekleri yerine dizdikce o habire sinirlenip cikarip atiyor :)  Aynisindan almak isteyenler icin: Tik Tik





Artik coktandir emekliyor minik bebegim. Bu yüzden emekleyen bir Winnie the Pooh isine yarar, hosuna gider diye düsündüm. Ilk baslarda hic umursamadi bu oyuncagi ama artik ararlari iyi.
Winnie habire dolasip "yuhu emeklemek cok güzel" diye gülücükler atip dolastikca bebegimin ilgisini cekiyor.





En begendigim oyuncaklar ise bunlar oldu son zamanlarda. Bebeklerin hislerini, isitmelerini ve gizli yerleri kesfetmelerini sagliyor. Kesinlikle kacirilmamasi gereken, en cok tavsiye edebilecegim bir ürün diyebilirim. Ilgilenenler icin: Tik Tik






Elif´im de diger yavrularim gibi cok nadir biberon kullanan bir bebek oldu. Zaten anne sütü ile beslendigi icin mamasini kasikla yedi, suyunu da bardaktan icti. Yukardaki bardagimiz ise cok hos, suyu akitmama özelligine sahip ve ekolojik testte birinci sinif kalitesi var. Böylelikle bebekte siz de ve iciniz de cok rahat ediyor.






Minik yavrum kocaman oldu. Ne zaman bu kadar büyüdü, ne zaman gecti onca zaman anlamadim. Demekki hayat tüm hiziyla devam ediyor, ömrümüz tükeniyor. Hele de yavrularinizin cabucak büyümesi bu gercegi daha da cok gün yüzüne cikariyor.

Ben de elimden geldigi kadar hayatimizi günlük yasamaya calisiyorum. Gecmise takilmadan gelecekten fazla bir sey beklemeden. En büyük amacim yavrucuklarimi mutlu etmek, onlarin hayirli bir insan olduklarini görmek.

Tüm annelere kolay gelsin. Sevgiler...




2 yorum:

  1. bu postan öyle isime yaradi ki anlatamam,sizdirmayan biberon ariyorum yana yana..Gecen bir tane buldum,ilk kullanista normal gibiydi,bulasik makinesine girip cikinca bir haller oldu,markasi NUBY .sinirimden attim cöpe gitti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canim ya seni anliyorum. Bazi esyalar hic umdugumuz gibi cikmiyor malesef.

      Sil