20 Mayıs 2013 Pazartesi

2012´den kalma notlar (2)


Eveeeeet onca zaman yazmamanin telasindayim. 2012´ye dair baska notlarda paylasalim cabucak.



Muharrem ve Sumeyra camimizin güzel bir faaliyeti olan "Hayirda yaris" kosusuna katildilar. O gün katildiklari kampanya ile fakir cocuklara biraz da olsa katkida bulundular. Bu tür faaliyetlerin yapilmasi takdire sayan dogrusu. Cocuklarimiz daha kücük yaslarindan itibaren baska insanlardan da sorumlu olduklarini ve onlara yardim etmeleri gerektigini ögrenip, egoizmin tuzagina düsmüyorlar.



Bir hafta sonu da kizimin cami gurubu ile baska bir kardes camimizin cocuklari bulustuk ve minikler hep beraber kahvalti yaptilar.


Kahvaltidan sonra ögretmenleri ile harika seyler hazirladilar, oyunlar oynadilar. 


Onlari izlemek bile oldukca keyif vericiydi.




Yavrular ara ara sinema keyfini ihmal etmediler. Sinema bize cok yakin olunca tüm filmleri bakmamak mümkün degil hani :)



Dogum günü pastasi olarak kizima hazirladigim pasta bu sefer pek istedigim gibi olmadi. Diger seneler sonuctan daha memnun kalmistim. Ama cocuklar pastaya bayildilar.



Dogum günü partilerinin en keyifli kismi hediyesleme zamanidir bence. Kücük melegim o anin tadini acayip cikardi.



Bir ara el isine merak saldim. El isi derken daha cok cocuk berelerine...
Elif icin ördügüm bu berenin fotografini cekene dek akla karayi sectim... üüüfffff... Elif kendini yerlere firlatti fotograf cektirmek istemiyor diye... Ama bosuna bende bu inat varken :)



...


Daha önceleri de kizima baykus beresi ve baska bereler örmüstüm. Onlar biraz kücülünce bu bereyi de ekledim. 



Kis boyunca en cok kullandiklarimiz arasina girdi bu bereler...


Haydi bakalim bir sonraki postta neler yer alacak...



2 yorum:

  1. Hatice nerelerdesin? Ne iyi olmus tekrar yazmaya başlamışsın.bebis de büyümüş maşallah.Bu hayırda kosalım tanıdık geldi bana:) sanırım ana sınıfı grubuna gidiyor.

    YanıtlaSil
  2. Tekrar buluşmak harika bir duygu, şükür kavuşturana. Kızım hazırlık sınıfında teyzesi ama haklısın, bu koşuda ana sınıfı da yer aldı. Üstelik bu koşunun tanıdık gelmesine çok sevindim doğrusu.

    YanıtlaSil