20 Mayıs 2013 Pazartesi

Kizima Canta Ördüm


Oldum olasi cok sevmisimdir el becerilerini. Kis aylarinda merak saldigim bebek berelerinden sonra haydi bir de canta örmeyi deneyeyim dedim ve kizima cami icin bir canta örmeye karar verdim.


Öncelikle cantayi ördüm...


Sonra icini kullanisli hale getirdim. Bunun icin eski bir t-shirt ve bir posetten yararlandim. Cantayi ters cevirip önce poseti icine diktim. Böylelikle cantamiz su gecirmez hale geldi. Sonra t-shirt´ü poset gözükmeyecek sekilde yerlestirip kenarlarini diktim. Cantamizin ici kullanisli bir hal aldi...



Sira geldi cantanin sapina.Bir sekilde omuzumuza takabilmemiz gerekiyor degil mi?
Ben de düsündüm tasindim, kizimin eski bir külotlu corabindan yararlanmaya karar verdim. Güzel olan corabin renki ne tesadüftür ki cantamizin ayni renginden...



Corabi sekilde görüldügü gibi kesip örgü örebilecek hale getirdim...



Sonra corabi iki tarafindan örerek cantanin sapini olusturdum...



Artik geriye sadece sapi cantaya dikmek kalmisti... veee iste...



Cantamizi artik omuzumuza asabilecegiz...



Simdi tek eksigimiz cantamizin fermuari. Ne de olsa icindekileri muhafaza etmemiz gerekiyor ve fermuar sart...
Eski kiyafetlerden kesip cikardigim pembe renkli bir fermuari dikkatlice cantanin acik bölümüne diktim ve cantamizi tamamlamis oldum...


 ...

Kizima özel oldugu anlasilsin diye isim ve ufak detaylarda unutulmadi...


Birde fermuari rahat acabilsin diye fermuarin ucuna bir minik örgü ekledim.


Harika bir sonuc...
Ben gururlu, kizim mutlu, ev halki memnun...


Siz de deneyin... yavrunuzu sevindirin...



2 yorum: