26 Eylül 2014 Cuma

Ellerine Saglik Sumeyra´m

Büyüklerimiz kizlarina ev isini ögretmek icin "Isin bana, ellerin sana kalir!" derler. Bu sözün ne kadar dogru oldugunu bizzat yasarak tecrübe ettim. Canim annem beni hep böyle sözler söyleye söyleye büyüttü ve evlendigimde cok büyük sorunlar yasamadim. 
Ben de annemin izinden gitmeye calisiyorum. Kizima olabildigince cok bilgiler aktarmaya gayret ediyorum. 
Sumeyra yavrum da masaallah özellikle mutfaga cok ilgili bir kiz. Internetten arastirip tarifler yaziyor ve beraber uyguluyoruz. 
Ilk denedigimiz tariflerden biri cake pop oldu.


Sumeyra´nin istegi üzerine iki kisim kek olusturduk. Biri kakaolu biri vanilyali...




Gecenin bir yarisi hazirladigimiz cake poplarimizi süsledik. Süslerkende yari uykulu halimizle bir hayli sacmalayip gülmekten kirildik. Anne kiz hala gülerek hatirladigimiz bir gece yasadik. 




Birer birer paketledigimiz bu güzellikleri kurban bayrami olmasi vesilesiyle ziyaret ettigimiz sevdiklerimize hediye götürdük. Sumeyra yavrum cok mutlu oldu. Ben de kizimdan gurur duydum. 


2 yorum:

  1. ah o sümeyradan bir tane de bana lazım )))
    benim ki büyüyünceye kaaadaaaaar

    YanıtlaSil
  2. Inşaallah canım, zaman o kadar hızlı ilerliyorki, bir bakacaksınız yavrunuz kocaman olmuş. :)

    YanıtlaSil