15 Ekim 2014 Çarşamba

Sumeyra´min 8. dogum günü


Gecen sene kutladigimiz cok hos bir partimiz vardi, kizimin sekizinci yas günü. Lakin o gün bu gündür bu özel günü yazacagim diye oyalandim. Nerdeyse bir sene gececek ve hayatin ne kadar hizli gectigini bir kez daha farkediyorum. Sanki dün gibiydi bu parti...


Yavruma her sene oldugu gibi yine güzel ve özel bir dogum günü pastasi hazirlamaya calistim. Bu sefer kizim da bana yardimci oldu. Buradan da ne kadar büyüdügü belli oluyor artik. 



Ayni zamanda yine özel kurabiyeleri unutmadik. 



Bu kurabiyelere kizimin arkadaslari da bayildi. Parti sonunda evlerine ailelerine de ikramlik götürdüler. Sumeyra yavrum arkadaslarinin ilgisinden cok memnun kaldi. 




Partimizi stressiz ve rahat hareket edebilmek icin kresimizin bir odasini hazirladik ve zamanindan cok önce gidip tüm detaylarla hep beraber ilgilendik. 




Hersey yavrumun gönlüne göre oldu. Zaten maksat onu memnun etmek sonucta. 



Her sene normalde cocuklara icinde minik hediyeler ve sekerlemelerin oldugunu torbaciklar hazirliyorduk. Bu sene ise gelecek minik misafirlerimize birer hediye aldik, paketledik ve kücük huni torbaciklara da sekerlemeler doldurduk. Partimize her gelen misafirimize bizden kücük bir hediye olmus oldu tüm bu güzellikler.




Partiden önce kizimla bazi alisveris sitelerine göz gezdirdik. Bu arada ona farkettirmeden nelerden hoslandigini kesfettim. Daha sonra hediye seciminde hic zorlanmadan onun bayildigi sevdigi hediyeleri ona alip hazirladim. Hatta internet üzerinden siparis verdigim icin bu dogum gününde hediyeler acisindan hic yorulmadim. 



Arkadaslari da kizimin neler sevdigini önceden kesfetmeye calismislar ve ona göre hediyeler secmisler, cok memnun oldum, aferin onlara.




Partimiz takriben 4 saat sürdü. Bu 4 saati büyük bir önemle organize ettim. Ilk bir bucuk saatine gurupla oynanan 4-5 keyifli oyun yerlestirdim. Oyunlari oynamak icin yan odayi kullandik. Yerde spor minderi oldugu icin düsüp kalkmalari hic sorun olmadi. Ayrica oyunlarin seciminde kizim ve oglumla birlikte heyecan dolu ve keyifli olmalarina ehemmiyet verdik. 




Iyice kosturup oynadiktan sonra pastamizi kesmek üzere bir mola verdik. Yemekler yenildi, pastamiz kesildi. Prensesimiz kutlandi.

Daha sonra yine oyun saatleri basladi. Yine birbirinden keyifli oyunlar oynandi. Bir taraftan müzik, bir taraftan kudurma derken cocuklar iyice costular.

Partimizin son bir saatini de hediye bölümüne ayirdik. Her cocuk kurayla sirasi belirlendi ve hediyesini verdi. Sumeyra yavrum her bir arkadasini kucaklayak tesekkür etti.

Misafirlerimizi evlerine ugurlarken her sene oldugu gibi partimizden cok memnun kaldiklarini ifade ettiler. Sumeyra´nin dogum gününü iple cektiklerini belirttiler. Bu ifadeler beni ziyadesiyle mutlu etti. Lakin cocuklari memnun etmek pekte kolay bir is degil. Onca misafirin arasinda bir cocugumuzu memnun edemedik sadece. Bizim hazirladigimiz programa uymak yerine kresin diger kullanmadigimiz odalarinda kosup her yeri dagitmaktan daha zevk alabilecegini söylemis arkadaslarina. Eh bunca hazirligin ve alternatifin icinde birde tüm kresi alt üst edemezdik elbette. Sonuc itibariyle biri haric tüm herkesi özellikle de yavrumu memnun edebildigim icin tatli bir yorgunlukla toparlanip evimize gittik.

Iyi ki dogdun yavrum, iyi ki Rabbim seni bana emanet etti.
Senin gibi bir kizim oldugu icin dünyanin en mutlu annesiyim ben.


2 yorum:

  1. Ne güzel hazırlıklar yapmışsınız, eminim çok mutlu olmuştur. Ben de kutluyorum, nice sağlıklı senelere.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Evet çok mutlu oldu yavrum.

    YanıtlaSil