11 Şubat 2015 Çarşamba

Elif´in ilk sinema deneyimi


Elif illaki israrla `Ari Maya´ izleyelim diye tutturdu. Oysa ben daha önce iki cocuk büyütmüs bir anne olarak kücük cocuklarla nice sinema tecrübeleri edinmisim. Bu tecrübelere dayanarak Elif´i her sinemanin önünden gecerken iceri girmemek icin ikna etmeye basladim. Lakin bir zaman sonra bu israrlar öyle bir yalvarma halini aldiki artik hayir diyemedim. Hadi bir deneyelim dedim ama demez olaydim :)
Tüm hazirliklarimizi yaptik, yiyecek icecek, cocuk koltugu vs. aldik, salona girdik (bu arada cola bardaginda sodamiz var, cola sanilmasin).
Filmin saati geldi catti yanliz önce reklamlar var bilindigi üzere. Ayyyy her zaman beni bayan bu pespese reklamlar bitmek bilmedi derken, ben Elif´i `tamam kizim birazdan baslayacak´ edalariyla oyalamaya calisirken sükür film basladi.
Film basladi baslamasina da 10-15 dakika reklam izleyen ve sinema hevesini alan Elif: `Anne hadi gidelim, ben filmi izledim!!!´diye tutturmaya baslamasin mi :)

Oooof ooof basima geleceklerden haberdar olarak bu ise kalkisan ben, filmin sonuna dek ne diller döktüm sanirim tüm anneler tahmin edebilir. 
Elif koltuklarin üzerinde dolasti, önümüzde oturanlarin kafalarina vurdu, bagirdi, cagirdi, filmin nerden yansitildigini kesfetti, baska kimler gelmis kontrol etti, sodayi yere boca etti...

Yani bu liste uzayip gider... 

Herseye ragmen hala gülümseyerek animsadigim bir hatira kaldi kizimdan bana. Büyüdügünde insaallah anlatip hep beraber gülecegimiz bir ani...

Bu günlerde yine her sinemanin önünden gecerken cocuk filmlerine ait afisleri görüyor ve yalvariyor ama her seferinde ona biraz daha büyümesi gerektigini söylüyor ve o günkü tecrübemizi hatirlatiyorum.

Ne sözler veriyor, büyüdügüne dair ve artik uslu duracagina dair lakin laf dinletemiyor vesselam...



4 yorum:

  1. Yaa ben de Spongebob 3d 'yi bekliyorum heyecanla küçük kızımla ilk defa gidicem diye ama benim de başıma gelecekler belli:))

    YanıtlaSil
  2. :D eh o zaman size de kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. benim kızımda 2 buçuk yaşında. değişiklik olsun diye götürmeyi düşünüyordum ama sizin başınıza gelenleri okuduktan sonra vazgeçtim :D

    YanıtlaSil
  4. Ahahaha bence iyi bir karar :)

    YanıtlaSil