3 Nisan 2011 Pazar

Kreste Karnaval

Bu benim NINJA kizim: Sumeyraaaaa Kizim kreste/ anaokulunda son senesinde gönlünce bir karnaval daha kutlamis oldu. Bilindigi üzere Karnaval kutlamalari icin her cocuk kendisine bir kostüm seciyor. Zaten Karnaval zamani gelince tüm magazalar cesit cesit kostümler satmaya basliyorlar. Her anne gibi ben de kizima prenses elbiselerinden baslayarak kizlarin hosuna gidebilecek tüm kiyafetleri gösterdim. Ama nerdeeee bizim Sumeyra bunlardan birini begensin. Yavru kizim begene begene Ninja kiyafeti begendi. Onu ne kadar ikna etmeye calissamda israrla Ninja olmak istedigini söyledi ve kiliclarindan basligindaki maskeye kadar her bir parcasini aldirdi bana. Benim de böyle enerjik bir kizim var iste. Kreste Ninjayi gören tüm minik erkekler onunla oynamak icin yarisa girdi. Ucan Süperman´ler, kacan Spiderman´ler derken bayagi eglendiler. Kizim her bir kahramanla savasti, tuttu, kacirdi derken... Yavrumun bu kostümü neden sectigini daha iyi anladim. Gördügüm kadariyla hic bir prenses onun kadar eglenmedi. Prensesler asaliyetlerini bozup kosmadilar bile. Ama Sumeyra Karnavalin keyfini sonuna kadar cikardi.
Tüm cesitli eglencelerden sonra yavrularin keyiflerine palyaco ile keyif kattik. Cok güldüler, cok hoslandilar.


Cocuklar mutlu oldukca dünya daha güzel...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder